Reklamace a vrácení zboží

1. Reklamace
1.1 Kupující je oprávněn uplatnit reklamaci na vady zboží, které se projeví v záruční době 24 měsíců od převzetí zboží.
1.2 Záruční doba se nevztahuje na:

  • opotřebení způsobené běžným užíváním,
  • vady způsobené nesprávným použitím,
  • mechanické poškození vzniklé vinou Kupujícího.
    1.3 U konfigurovatelných čepic se záruka vztahuje pouze na výrobní vady. Vady vzniklé chybným zadáním konfigurace Kupujícím nelze reklamovat.
    1.4 Postup při reklamaci:
    a) Kupující zašle reklamaci e-mailem na adresu martina@cepice2m.cz s popisem vady, číslem objednávky a fotografiemi vadného produktu.
    b) Po obdržení reklamace Provozovatel informuje Kupujícího o dalším postupu, včetně adresy, kam zaslat reklamované zboží. Kupující nesmí zaslat zboží, dokud mu Provozovatel nepotvrdí, že reklamace byla přijata.
    c) Po potvrzení přijetí reklamace Kupující zašle zboží na adresu uvedenou Provozovatelem.
    1.5 Provozovatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

2. Vrácení zboží (Odstoupení od smlouvy)
2.1 Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Toto právo se vztahuje pouze na hotové čepice, nikoli na konfigurovatelné čepice, které byly vyrobeny na zakázku (§ 1837 občanského zákoníku).
2.2 Pokud Kupující odstoupí od smlouvy, musí oznámit svůj úmysl vrátit zboží e-mailem na adresu martina@cepice2m.cz. Provozovatel poté poskytne instrukce a adresu, kam zboží zaslat. Kupující nesmí zaslat zboží, dokud Provozovatel nepotvrdí přijetí žádosti o odstoupení od smlouvy.
2.3 Náklady na vrácení zboží nese Kupující.
2.4 Vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním obalu, pokud to charakter zboží umožňuje.
2.5 Po přijetí a kontrole vráceného zboží Provozovatel vrátí částku za zboží nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží, stejným způsobem, jakým byla platba provedena (pokud se strany nedohodnou jinak).


3. Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží
Adresa bude Kupujícímu sdělena Provozovatelem e-mailem po přijetí reklamace nebo žádosti o vrácení zboží.


4. Kontrola vráceného/reklamovaného zboží
4.1 Provozovatel si vyhrazuje právo nepřijmout zboží, které je:

  • viditelně poškozené,
  • znečištěné,
  • vráceno nekompletní (např. bez součástí nebo příslušenství).

4.2 V případě zamítnutí reklamace Provozovatel zašle Kupujícímu písemné odůvodnění.